lördag 2 januari 2010

Nytt år, nya möjligheter

Gott nytt år på er alla kanske man ska börja med att säga. Nu har vi ett helt år framför oss med nya möjligheter och galenskaper. Jag känner på mig att detta kommer att bli ett kanon år!

Det nya året firades hos Sara och André. Det blev super god mat, trevligt sällskap, TP, Rock Band m.m. Jätte trevligt! :) Bilder kommer sen.

Gårdagen spenderades hos min kära vän Carro. Jag såg på då hon rensade sin garderob. Gick hem med ett lass med kläder, tack så mycket snygging! :) På kvällen med det film med Carro, Micke, Sara, André och hundarna. Sara hade även med sig kladdkakan vi skulle ha på nyår, men eftersom alla var så mätta så fick vi äta den igår istället. Sjukt god kladdkaka!

Idag är det jobb som gäller mellan 12-20. Har inhandlat Nikki Sixxs självbiografi, "The heroin diaries" idag, så timmarna lär nog flyga iväg.. I hope.. Sen blir det att hämta hem kinamat från Golden Dragon.

Hoppas att ni alla hade en toppen nyårsafton och att alla ser framemot år 2010 lika mycket som jag. Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar