måndag 4 januari 2010

Dagens minus

Dagens minus:

- Bilen krånglar, åter igen samma sak.
- Vi har en halvmeter med snö på altantaket som behöver skottas bort, hjälp?
- Det är grymt kallt ute.
- Handleden har börjat spöka... åter igen
- Det är väldigt lugnt på jobbet.

Nåja, nog klagat från min sida.

Imorgon blir det spännande. Arbetsintervju minsann. Jag håller alla mina tummar och tår och hoppas på att det är ett arbete som är någonting för mig.

Förra året, i november någon gång, köpte jag en svart hylla på bloms, iallafall så kom jag på nu att jag ville ha den i vit. Så igår börjades det. Jag målade och målade. Hyllan blev ganska bra, dock lite ränder efter att färgen har runnit, men det är nog ändå ingen som kommer se det, eller? ;) Sen målade jag även 7 ramar vita, så idag ska jag nog börja pyssla i sovrummet tror jag. Är så fruktansvärt kalt på väggarna sen vi gjorde om. Så he blir nog bra. :)

Dags att återgå..

1 kommentar:

  1. Åh, ska bli spännande att se resultatet! ;)

    Hur gick nu arbetsintervjun?!

    Kramis

    SvaraRadera