lördag 26 december 2009

Sovrummet "klart", julafton, wake-up-light!

Då var julen över. Jag hoppas att alla har haft en toppen jul, det har då jag haft. Många fina klappar och god mat, dock inget julbord för mig, eftersom jag absolut INTE tycker om det. Så min fina och snälla mamma hade gjort filé och potatisgratäng till mig samt att tre köttbullar med rödbetssallad och lite sillsallad slank ner, TACK mamma! :)



Min goda "jultallrik"


Sovrummet är nu också färdigt, eller färdigt och färdigt.. är lite kalt på väggarna samt att vi inte har inhandlat byrån vi ska ha än, samt massa annat.... Men här kommer lite bilder iallafall, så ni får se hur ljust och härligt det blev. Vi blev supernöjda, blir nog än mer nöjda då vi får in lite färg i form av kuddar, lyktor m.m.! :)

Måste även slänga in en liten bild på min Wake-up-light som jag bla. fick i julklapp. Hädanefter ska jag vakna pigg och alert! :)


Nu ska vi gå och lägga oss och kika lite på "Dagissnuten" som går på trean. Sovgott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar